3.17.2011

We Are Moving To...

the stars at night
are big & bright
deep in the heart of Texas!

Adam got his #1 pick- emergency medicine at John Peter Smith hospital in Fort Worth, Texas!
Thank you, Jesus!

21 comments:

Court said...

Yay! So excited for you guys :) Congrats to both of you

Elaine said...

Congratulations! Exciting that you'll be back in the land of fajitas y margaritas!

lauren said...

Camille, I am SO EXCITED! We can be real friends now instead of just blogger friends:o)...I live 10 miles North of downtown FW...please move to Keller:o)...great school district and great people!

CaseyWiegand said...

im not lying i just cried!!! a mix btw the music i have playing, the joy for me getting to spend time with you and getting your number one pick, YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Simply Sarah said...

YAY!!!! Congratulations to you both! I'll be praying y'all can make a smooth transition!

~The Neaves Nest~ said...

Woo hoo!!!! Yay ft worth!! I second lauren, move to Keller:)

Hannah Lee said...

Texans again! I am so excited for you! I know someone else who is probably as equally excited...Mama Lora!

Bethany said...

I'm so happy for your family! And I know we're moving too but I also sad a little bit today. I'm happy and sad, I'm shady. What? For real, I am soooo happy but will miss my Erie fam.

Lindsay said...

Yay!!!

Adams Plus One said...

Aweeeeeeeeesome!!!

Joanna said...

Commenting again- YAY!!! Can't wait to have y'all over for dinner! God is good! Go TEAM Jennings!

Joanna said...

Commenting again- YAY! Can't wait to have y'all over for dinner and you will be so close to Adam's family! Whoohoo! Go TEAM Jennings!

Joanna said...

Hmm...I'm sensing a Lauren, Camille, Casey and Joanna dinner date! :)

Remy said...

WELCOME BACK!!!!!! Texas missed Y'all!!!

Lindsey said...

Yay! Congrats on your #1 pick! I can't wait to play!! We will be so close! :)

Lindsey said...

Congrats Camille and Adam!!! I will miss you but I'm so happy for you guys!

Nancy Hicks said...

I am sooooo happy for you guys!! Reading your post made me teary eyed because we were in the same boat two years ago!! You have a lot to look forward to! : )

Anonymous said...

Congrats!

dbigdragon said...

Congrats! I wish you and your family all the best!!

Anonymous said...

just in time for summer!!! sooo happy for y'all!! and your mama!

ann

Rachel Marie said...

Congrats on moving closer to family. I'm a friend of Brook's and we live in Mansfield - just a little southeast of FW. If you decide to look in that area, let me know. I have a great realtor who might be able to find you a rental house!